سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 381541
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
طلبگی

حوزه/ مدیر مدرسه امام صادق(ع) مرودشت، از برگزاری نشست علمی طلاب و مبلغین این حوزه علمیه با موضوع برکات، درجات و مراحل روزه در ماه مبارک رمضان در نمازخانه این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام پرهیز، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان با اعلام این خبر گفت: نشست علمی طلاب و مبلغین مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان مرودشت با موضوع برکات، فوائد، درجات و مراحل روزه در ماه مبارک رمضان در نمازخانه این حوزه علمیه با حضور 40 نفر از طلاب، اساتید و با سخنرانی حجت الاسلام سید محمود موسوی نژاد تولیت این حوزه برگزار شد.

وی افزود: این نشست علمی همه ساله، پیش از اغاز ماه مهمانی خداوند ماه پر خیر و برکت رمضان توسط مسئولین و به همت معاونت تبلیغ و تهذیب این مدرسه برگزار می گردد.

مدیر مدرسه امام صادق(ع) مرودشت خاطر نشان کرد: در این نشست حوزه علمیه مرودشت، طلاب و مبلغین در ابتدا با وظایف خود در این ماه توجیه و سپس با فضائل، برکات، فوائد، درجات و مراحل روزه توسط اساتید حاضر در جلسه آشنا شدند.

وی گفت: در این ماه مبارک رمضان، طلاب و مبلغین باید ارزش های جامعه را شناسایی کنند و آنها را با حضور خود در مجالس احیاء کنند.

حجت الاسلام پرهیز در پایان اظهار داشت: این ماه یکی از بهترین فرصت های موجود برای حضور روحانیون و مبلغین مدرسه برای جذب و هدایت افراد جامعه به ارزشها و ارائه احکام و باید ها و نبایدهای ماه رمضان می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha